четвер, 25 березня 2021 р.

Засідання педагогічної ради (№3)

У вівторок, 23 березня 2021 року, у подвійному форматі (очний та в режимі online на платформі Google Meet) відбулося засідання педагогічної ради закладу. Педагоги школи розглянули та обговорили питання Академічної доброчесності як наскрізної етичної політики у Тернопільському обласному НРЦ (доповідачі Король І.Я., Щеснович В.В., Метіль О.М.), Систему оцінювання навчальних досягнень учнів у ТОНРЦ (доповідачі Король І.Я., Коваленко Л.В., голови М/О), Особливості та досвід закладу зі складання ІПР дитини (доповідачі Король І.Я., Коваленко Л.В., голови М/О), Хід атестації педпрацівників у 2020/2021 н.р. (доповідачі Король І.Я., Гоцко Г.І., педагогі, які атестуються), Про визначення результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу згідно Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників...  (доповідачі Король І.Я., Гоцко Г.І., педагогі, які атестуються).

На засіданні одноголосно проголосовано та затверджені: 

  • "Положення про академічну доброчесність ТОНРЦ", 
  • "Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у ТОНРЦ", 
  • "Індивідуальна програма розвитку учня (вихованця) ТОНРЦ".